حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشانه عزم راسخ ملت در دفاع از انقلاب اسلامی است
نوشته شده توسط : abbuse

یك شهروند تهرانی حاضر در خیل عظیم راهپیمایان صبح امروز به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: حضور چشمگیر امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشانه تنفر آنان از دشمنان و بیگانگان است و هر چه تهدیدهای دشمنان بیشتر باشد حضور مردم در عرصه دفاع از میهن اسلامی قوی تر خواهد بود.

'حسین موسوی' افزود: هر ساله شاهد حضور شمار بیشتری از مردم سراسر كشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن هستیم و مردم با هر سلیقه ای با حضور یكپارچه خود از اسلام و انقلاب دفاع خواهند كرد.

این شهروند تهرانی در خصوص پیام راهپیمایی امروز هموطنان در سراسر كشور به جهانیان خاطرنشان كرد: مردم با حضور خود، آمادگی برای دفاع از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان می رسانند و به آنان می گویند كه همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه خواهند بود.

'مجتبی احمدی' دیگر شهروند تهرانی حاضر در راهپیمایی 22 بهمن گفت: عشق به انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران موتور محركه ملت ایران در دفاع از نظام اسلامی است.

وی در خصوص تهدیدهای دشمنان نیز اظهارداشت: این تهدیدها فقط جنبه پوشالی دارد و هیچ اثر منفی در حضور مردم در عرصه های مختلف و حمایت از انقلاب اسلامی نخواهد داشت.

این شهروند تهرانی از راهپیمایی به عنوان عاملی وحدت بخش یاد كرد و گفت: حضور مردم نشانگر همدلی و همبستگی آنان است و موجب وفاق ملی می شود.

براساس این گزارش، در مسیر راهپیمایی میدان صادقیه تا میدان آزادی شركت كنندگان در راهپیمایی پلاكاردهایی كه برآن شعارهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل نوشته شده بود همراه داشتند و آدمك هایی با تصاویر مسوولان ارشد آمریكا و انگلیس به نشانه اعتراض به سیاست های خصمانه آنان در دستان مردم حمل می شود.

راهپیمایان همچنین با سر دادن شعار 'مرگ بر ضد ولایت فقیه'، بر عزم راسخ خود در دفاع از ارزش ها و مبانی نظام اسلامی اعلام كردند.

سیام**1053**7378**2026





:: برچسب‌ها: نشان , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: